lite sent...

2010-12-12 / 01:48:25
men ja lär ju inte vara uppe me tuppen i mon precis :P har precis kommit hem från pubben. mår väl inte som en prinsessa precis, men va fan. har haft så jäkla kul (SOM ALLTID) me jenny min stjärna.

dagens började me att man vaknade (typ kvart i sju en LEDIG helg?) lite frågande å lite vilse eftersom johan inte låg bredvid mig, men ganska snabbt kom ja till sna å fattade galoppen...sen försökte ja (utan större framgång) maila lite bilder till min moster å till två arbetskamrater. gick som sagt så där...

där efter laddade ja batterierna (både till mig å till kameran) och så bar d av för att plocka upp kusin emma och lillasyster lovisa och sedan halka fram på vägen till ridskolan där d vankades luciatåg. (bilderna blev så där, men de kommer nog i mon) efter d hämta pizza å käka, in i duschen, spackla sig, fixa håret å prata me jenny darlingen, å sen åkte vi till nune...där spelade vi d där nya tv-spelet där du själv e kopntrollen...så jäkla roligt!!! därifrån drog vi till MILLES och dansade "all night long".

nu e ja precis hemkommen och ska krypa ner i sängen å invänta min inte helt snabba älskade sambo som kanske är på väg hem nu. eller e han d inte. har haftg en grym dag å kväll.

dagens: en efterlängtad kväll me JENNY!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: