tiden rusar iväg.

2010-12-10 / 19:13:53
äntligen fredag igen. galet va tiden går fort nu. d e redan den tionde december. d betyder att d e verkligen på tiden att handla de sista få julklapparna. mamma e klar å ja e säker på va syster ska få. pappa e ja lite tveksam till och lillebror har ja inte en aning.

nåja. idag har d inte varit en idealisk dag på jobbet. eftermiddagen har varit kaotiskt stressig. fick sätta mig ett par gånger faktiskt. blev kallsvettig, fick ont i magen och blev yr. stress e inget vidare alls för min kropp. och dessutom kunde ja inte sluta när ja skulle utan fick gå hem en kvart försent :P
väl hemma så va d bara till att börja diska och laga mat. potatisgratäng, stekt fläskfilè, vitlökssås, körsbärstomater och fetaost. yummie!

de två kommande helgerna e fullbokade den här helgen kommer tillbringas på bästa sätt...lördag; luciatåg i lidahult. ja ska plocka upp emmsan och sedan syrran å så bär d av. kvällen kommer ja tillbringa me min FIIINA jenny. som ja saknat att umgås me henne. får se vad vi hittar på, men underbart ska d bli.

nästa helg har ja LÄNGTAT efter hur länge som hellst...då kommer AMELIE å fredrik hem...så på fredagen ska vi och EMELIE å alecx umgås me dem:) kommer verkligen bli toppen kul. längtar som en dåre. dagen efter, lördagen. kommer vi tillbringa me min släkt. den årliga lussegrillningen slår då in. å efter det så blir d julafton =) å helgen efter d e d nyår :)


ett sjukt underbart år detta varit...hoppas och tror att nästa blir minst lika underbart!

dagens: förväntningar och längtan ♥

Kommentarer!
Postat av: Amelie

Ja jag längtar som en galning jag med!! Har ni bestämt var vi ska vara och så?? KRAM!!!

Kommenterat - 2010-12-11 / 22:10:14  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: