söndag

2010-12-12 / 21:10:22

då var helgen gången igen. fattar inte vart tiden tar vägen. men men. som sagt, igår var ja ute i stora citty me min fina jenny. alltid roligt me henne. har inte varit så farligt bakis idag, mest galet trött bara. men efter att ha ätit upp johans pizza å hällt i mig en liter pepsi så blev ja nästan människa igen. haha.

nu har ja precis kommit hem från en rask, lång, iskall och uppfriskande promenad me emelie. vi har planerat lite inför nästa fredag när amelie å hennes fredrik kommer hem. d blir taco-knytkalas. emelie köper grönsaker, jag köper köttfärs å amelie får köpa bröd, natckos och tacoskal. kommer bli bra.

nu ska ja värma mig lite soppa och sedan mysa i soffan me mitt tjocka varma täcke :)

dagens: promenad me emelie!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: