min jul i bilder...

2010-12-25 / 21:16:03

har lovat amelie att lägga upp bilder på mina julklappar, men ja har ju inte tagit några kort på dem än. så i morgon eller på måndag min vän, då kommer bilder på mina julklappar, några bilder har ja förståss. men tills dess får ni hålla till godo med lite andra bilder från julafton.

efter mycket om och men blev ja äntligen klar och vi satte oss i bilen...



...för att åka hem till johans mamma och pappa i...

 

...där åt vi julmat och sedan tittade ja så klart på...



...och efter kalle så kom han äntligen, om än väldigt olik sig själv...

 

man hade kanske väntat sig någonting i stil med...

 

sedan öppnade vi paketen...

ja fick som sagt fyra koppar och fyra fat av samma porslin som ja har hela matservisen...



johan fick en underbart vacker vedkorg från skattskrinet ...



sedan avrundade vi kvällen där och åkte vidare hem till skogen...



där blev vi bjudna på ännu mer mat, skratt och mer julklappar...

   

   

   

men som altid på landet, kan man aldrig bara ha d lugn å skönt...

vi hade ju allas vårt lilla monster kasper som öppnade sina paket villt och våldsamt, gick runt å "städade" undan alla papper för att få lite godis...



och som grädde på mostet höll vi på att få en mosad katt..öh, förlåt, lejon, som avslutning...lillebror satte ner sin stol på tayson, som blev halt en liten stund. tack å lov var d ingen fara me honom.

slutet gott, allting gott...

Kommentarer!
Postat av: Amelie

mys :)

Kommenterat - 2010-12-25 / 22:10:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: