2010 i frågor...

2010-12-30 / 16:44:00

känns nästan lite obligatoriskt...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
upptäkte att ja va allergisk mot pälsdjur :(

2. Höll du några av dina nyårslöften?

alla noll stycken.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp! en hel drös, å d kommer nog minst lika många nästa år.

4. Dog någon som stod dig nära?
ja. min älskade lilla nova

5. Vilka länder besökte du?

grekland. (kreta)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
ja. klart :)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

många datum. 24 feb, när johan kom hem, 15 juli, när vi åkte till kreta,

8. Vad var din största framgång 2010?
störst av allt är kärleken, 2010 var ett år i kärlekens tecken vilket varit en stor framgång för mig.

9. Största misstaget?
Att tro att självklara saker för mig är lika självklara för andra...det är sällan så.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag gjortde ju misstaget att köra en motorcykel som var på tok för stor..

11. Bästa köpet?

bästa är nog soffan å sovrummsmöblerna.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
möbler.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

många saker gjorde mig glad, men toppen är nog ändå när johan kom hem från fillipinerna tror ja..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Robyn – Indestructable
Pink – Raise Your Glass
m.m. m.m.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vardagsfotat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hängt vid datorn..

18. Hur tillbringade du julen?
Först hos johans föräldrar, och sedan hos mina.

19. Blev du kär i år?

japp. ja blir kär varje dag ja vaknar å ser min älskling bredvid mig.

20. Hur många one night stands?
inte nått så klart.

21. Favoritprogram på TV?
har inte följt något. är omöjligt med mitt jobb.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
kanske...

23. Bästa boken du läste i år?

tror inte ja hunnit läsa någon bok tyvärr...älskar ju att läsa annars.

24. Största musikaliska upptäckten?

har inte gillat robyn tidigare, men i år gillar ja henne...

25. Något du önskade dig och fick?
ja, nästan allt.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Mina orimliga, svindyra, önskedrömmar som jag skriver upp för att det är gratis att önska.

27. Årets bästa film?
jisses. vi som tittar på så mycket film, å ja vet inte ens vad de heter...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

bjöd mina nära å kära på kalas-kalas :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

finns nog alltid någonting som gör saker bättre.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
bekvämt och ledigt.

31. Vad fick dig att må bra?
Johan får mig alltid att må bra. 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
oj, vet faktiskt inte iår...alla "snyggingarna" har helt plötsligt blivit gammla ???

33. Vem saknade du?
min nova.

34. De bästa nya människorna du träffade?
har tyvärr inte träffat så många nya människor. men man har ju tagit upp kontakten med gamla vänner igen...räknas d??

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: