vilken skitdag

2010-12-28 / 20:30:52

har ett fruktansvärt humör idag. blir grinig på ALLT å då menar ja allt!!! började egentligen redan i morse, när ja vaknade en halvtimme innan klockan ringer med sprängande huvudvärk. blir sen till jobbet, kommer till jobbet hungrig bara för at inse att frukosten ja brukar ha i kylskåpet på jobbet är slut, å inte fan gjorde man någon matlåda i går heller. fan, fan, fan...

hur som haver. massa stress på jobbet, tunga lyft, tradiga insattser, fortsatt huvudvärk å hungrig som en tok (färdigrätter man värmer i micron blir man inte mätt på) jaha, ska man äta ikväll då??? pannkakor, d betyder att ja måste handla ägg å mjölk. är irriterad å trött å grinig, missar så klart att svänga in på kvantum parkeringen, svär, skriker i bilen och misshandlar ratten. tar ett djupt andetag och parkerar vid coop extra, in i denna vedervärdiga fucking, jävla skit affär, blir inte direkt MINDRE irriterad där inne.

in i bilen, kör hem. kommer in på gården och (ja vet, skit löjligt, men ja e redan så grinig så ja kan inte hålla mig) hyresgästerna har parkerat så att ja inte kan ha motorvärmaren igång i natt. skriker en lång ramsa å misshandlar ratten lite till (förlåt lilla bilen). in me två kassar, d första man ser är ett stort berg me disk (ja vet, skyll sig själv som inte diskade igår) diskar upp lite, lagar pannkakorna, äter pannkakorna (fortfarande lika sur) tittar på tv, grannen kommer, blir på LITE bättre hummör, grannen går hem, johan kommer å lägger snö innanför tröjjan på mig...humöret på TOPP igen. fantastiskt.

nu ska han " sona sitt brott" å åka å köpa chips å dipp till oss :) kanske blir på bättre humör då.
va skulle ja göra utan min johan??? å att han överhuvudtaget står ut e ett under i sig! älskar den mannen mer å mer för varje dag som går!

ingen toppendag precis, men ja måste nog ändå erkänna att johan fått mig att skratta ett par gånger, så dagens blir så klart: min underbara älskling som får mig att må så bra även när ja inte gör d!!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: