back on track

2010-02-26 / 15:02:27
nu e världen åter synlig. å då menar ja inte att snön e på väg bort. JOHAN E HEMMA! har stängt av världen ett par dagar nu för att bara njuta av min älskling. d har verkligen varit underbart. e så skönt att ha han hemma. nu har jag långhelg. ledig fredag, lördag, söndag. i dag fyller min lilla trollunge fyra år. vi ska åka dit vid halv sex å fira buset. å i mon åker darlingen å ja till göteborg över dan. söndag blir d förmodligen nått jippo me girlsen, för på måndag flyttar amelie till gävle.

d va som sagt ett par dagar sen ja skrev sist å ja minns inte så mycket, förutom den hämska sista timmen på jobbet igår. oj va arg ja va. d höll på att bli slagsmål, å ja fick gå emellan. just då var ja bara flyförbannad, men efteråt, när ja kom hem, kom shocken. ja va riktigt skakis. men ja lösta situationen å när ja slutade jobbet va han på bra humör igen.

har struttat runt me min väska som ja fick av johan ända sen i onsdags. han bara skrattar åt mig, men den e ju så jäkla fin!

                                           

de senaste dagarna har d positiva varit samma sak så d e ju inte så svårt..JOHAN E HEMMA!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: