hemligheter

2010-02-03 / 15:22:06

är d bästa ja vet...d e så roligt att veta saker som ingen annan vet. d e roligt å spännande på samma gång.

ja e hemma me feber idag och förmodligen hela veckan...ja e så förbannad, för just idag ska vi till svartbäcksmåla me jobbet och åka pulka och grilla korv. typiskt...nu e alla där å har jätte skoj...å här sitter ja i mjukisbyxor, spretigt hår, värkande hals, ringar under ögonen å feber...tur att johan inte e hemma å ser mig sån här...ja saknar honom otroligt mycket, men i sånt här dåligt skick har han aldrig sett mig faktiskt.

nä, nju måste ja försöka ta mig till köket å laga lite mat..kanske får lite energi då så ja kan åka å köpa mig lite choklad också...slår aldrig fel utan att gosakerna tar slut när man verkligen inte orkar gå utanför dörren!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: