ibland e vi roliga...eller helt sjuka?

2010-02-18 / 22:56:36

hittade några konversation vi haft på facebook...helt hysteriskt. då bor vi ändå bara i en trea! haha, ja vet inte om ja ska skratta eller gråta?


Fridah Torstensson


 
ÄÄLLSSKKLLIINNGG....såga av skruvjävlen nu e du snäll :) ♥

Skägget Johan Lundgren

Johan Lundgren
Jaså bara den ena? :-D
 
Fridah Torstensson
Fridah Torstensson
nä...båda så klart..:)
 
Skägget Johan Lundgren
Johan Lundgren
Jaha du tänker så..
 
Fridah Torstensson
Fridah Torstensson
självklart...
 
Adam Jeansson
 
Fridah Torstensson
Fridah Torstensson
tååååålamod!!!
 
Fridah Torstensson




 

Fridah Torstensson älskling...
Skägget Johan Lundgren

Johan Lundgren
ja min lilla datanörd? ;-)
Fridah Torstensson
Fridah Torstensson
hehe..skulle bara säga att ja älskar dig...puss


Fridah Torstensson myssugen älskling?

Skägget Johan Lundgren
Johan Lundgren
Alltid :)
Fridah Torstensson
Fridah Torstensson
:) bra!!! mys mig då :)

Skägget Johan Lundgren
Johan Lundgren
Men du pysslar ju nu!
Fridah Torstensson
Fridah Torstensson
spela roll :P mys mig ändå!!!
Skägget Johan Lundgren
Johan Lundgren
Nä du bränner mig bara me limpistolen då :)

Fridah Torstensson Johan..? :)


Skägget Johan Lundgren

Fridah Torstensson
Fridah Torstensson
bara undrade..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: