idag...

2010-02-14 / 22:23:35
i dag är det alla hjärtans dag...å d har vi firat ordentligt. för d första så fick ja ett paket på posten från johan, eller han hade ju skickat d till sig, men d va mitt namn på. å d har varit svårt att inte öppna, men ja höll mig tills idag på morgonen eftersom d stod på paketet att man inte fick öppna innan..

i paketet fanns d här; en liten nalle (kanske 5 cm lång) ett tyghjärta, en liten röd ros och ett kort!


                             

vad som stod i kortet håller ja för mig själv...så dagen började bra.

sen plockade ja ihop mina saker å åkte å hämtade emelie, å så till jobbet. vi gjorde d vi skulle å lite till. vi bakade "alla-hjärtans-dag-hjärtan" som blev så fina så...de bjöd vi på vid halvtrefikat, som råkade innfinna sig vid två idag eftersom d såg så gott ut att våra vänner inte kunde vänta!

                

å jag förstår att d va svårt att vänta, se bara hur gott d e...

dagens: trotts att det varit en tung dag idag, eftersom johan e borta, har d ändå funnits ett par guldkorn. ja fick ju paket, fast ja inte fyllde år, å emelie har verkligen förgyllt min helg på jobbet. tack för d!
Kommentarer!
Postat av: Amelie

guuud va mysigt ni har haft det idag! Synd att jag inte också jobbade ;(

Kommenterat - 2010-02-15 / 00:14:27  | URL - http://ameliegrym.blogg.se/
Postat av: Amelie

och jätte söt nalle! :)

Kommenterat - 2010-02-15 / 00:15:48
Postat av: fridah

ja d va inte fel alls...d va lite synd att du inte jobbade du me...

Kommenterat - 2010-02-18 / 23:45:55  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: