nackvärk.

2010-02-21 / 00:34:46
ja har så ont i nacken idag...riktigt ont. e lite smått bakis idag...blev hårdare än väntat igår. jobbade till fyra. allt gick bra på jobbet. inga konstigheter som färjan håkan skulle sagt. hem å in i duschen. pratade me johan på msn samtidigt som jag bytte kläder fyrahundra gånger, sminkade mig å fixade håret. malin kom å vi tog en grogg å sen gick vi bort till emelie! d va en toppen trevlig kväll, me underbara tjejer:)

sen blev d en runda på chili och sen hem igen för att sova.

idag har jag i stort bara legat på soffan med nackvärk...har ätit lite kebab idag å pratat me johan, tagit en cigg me finaste mickan å underbara ajax å fnittrat lite.

ja saknar min johan. nu e d bara ett par dagar kvar...äntligen.

gårdagens: alla underbara flickorna igår.
dagens: kebab.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: