nu hopar d sig igen...

2010-02-08 / 17:23:01
idag e ingen bra dag känner ja. sitter nu på jobbet å har rast. jobbar till 21 i kväll. men d e inte jobbet i sig som e problemet...vi har fått upp schemat på semesterveckorna på jobbet nu, å vi ska fylla i vilka veckor vi vill ha semester.

allt e ju så underbart å planerna flyter på som d ska, men så kommer då detta. vi kan lägga in om semester från v. 23 och fram till v 35. d e ju ett par veckor att välja mellan. på torsdag vecka 28 åker vi till kreta på semester. så vecka 28 och 29 måste ja ju ha semester då.

MEN, alltid detta fruktansvärda MEN! för att göra d hela så komplicerat som d bara går...måste man då välja fyra veckor mellan v. 23 och 28 eller 29 och 35...WTF?

så antingen får ja låta bli att åka, eller koma hem tidigare...å d går ju inte. resan e ju redan bokad å betald...fan fan fan fan...hur i hel löser ja d här?

nåja, än e inte sista ordet sagt...så d går kanske att lösa. d går att lösa. för ja ska fan ha min vecka på kreta! aha

en annan sak e ju så klart att johan ligger 7 timmar före där borta i värmen, så när ja kommer hem ikväll, så e d bara jag å hans lömska katt...hujedamej.

ja saknar min älskling! varför ska han vara så långt borta när man behöver prata me honom. när man behöver höra att d löser sig å att jag kan ordna upp d å att jag fixar d här å att d inte e något större problem egentligen. för nä, d e inget stort problem...men ja behöver hans makalösa stöttning! ja kan säkert ordna upp d här, men ja behöver lite bekräftelse!

igår satt ja å läste alla gamla inlägg å ja förundrades över hur
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: