så där ja...

2010-02-18 / 23:44:05
då var man duschad å nerbäddad i sängen :)

dagen har varit riktigt bra...på förmiddagen kom Zoran en stund å kollade läget å pratade lite...sen äntligen kom min älskling tillbaka från "paradisön" han varit på i två dagar...utan internet...så viu har inte kunnat chata ens...d har varit riktigt jobbigt...men som sagt, idag hann vi prata en stund innan ja åkte till jobbet.

väl på jobbet hade ja utflykt me min vän. vi åkte hem till syrran å ja hämtade lite småprylar, å sen chansade vi på att farmor å farfar va hemma, å d va dom...så där satt vi å drack kaffe, å käkade ballerina kex..ja, till å me ja drack kaffe. sen kom vi hem lagom till rapporten å sen började kvällsrundorna.

d har typ snöat hela dan. å ja har varit lyrisk för d har mest dalat så där fint...men när ja kom hem, då va ja inte lika lyrisk...ja va tvungen att skotta hela uppfarten...fy f*n va jobbigt! å d snöar minst lika mycket nu...d hade kommit cirkus en decimeter snö idag, å hade ja inte skottat så hade ja aldrig tagit mig till jobbet i mon...frågan e om ja gör d ändå me tanke på hur nybro kommun sköter skottningen i år!!! MORR

hann även me att måla min hylla vit idag, så vi får väl se var ja ska ha den sen.

dagens: förutom då att d e mindre än en vecka kvar tills johan e hemma, pelletsbrännaren fungerar (peppar, peppar, ta i trä), ja har pratat me johan idag å fikat hos farmor, så blir d nog ändå just precis nu. ja somnar snart, å bara vetskapen om att i mon e d bara fem dagar kvar e underbar. d kommer gå fort. i mon e d tjejfest igen, hos emelie, lördag eller söndag eller båda ska ja ev leka lite me mickan å en dag färga mammas hår. måndag jobbar ja, tisdag jobbar jag å onsdag kommer johan hem ;)


                                            
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: