sjuk...

2010-02-01 / 20:53:52

har kännt mig hängig hele dan idag, så när ja kom hem tog ja febern och mycket riktigt hade ja feber. men det har varit en riktigt bra dag på jobbet ändå. min vän har varit på strålande humör och allt har flytit på utan problem.


johan väckte mig i morse. underbara älskade...känslan av att vakna med honom bredvid mig var obeskrivlig. ja, okej, d va ju egentligen inte han, utan ett video-samtal, men ändå! ja blev så glad.


har precis avslutat ännu ett sådant samtal nu, å ja bara måste ha en bild på honom här...


                                             

huvudet e så tungt idag. hoppas bara att ja inte e sjuk i mon me..har en hel del att fixa me..vi ska åka pulka å grilla korv me jobbet på onsdag, så d vore ju jätte trist om ja va sjuk då, eftersom d e ja som donat te att...


idag är d första februari. ja har funderat lite på va ja gjort under januari. ja kom fram till att de viktigaste händelserna är min fasta tjänst som trädde ikraft den 18. den 6 hade johan å ja varit tillsammans en hel månad. manne å ja startade året å januari med en skridskodag. tjejfesten i fredags va också en sån sak som är värd att nämnas. att johan åkte på semester utan mig är inget roligt, så d hoppar ja över...haha...jag har även hunnit börja plugga igen och renoverat ett av våra rum. sen har vi ju bokat in semestern me emelie och alecxander också. så ja har hunnit med ganska mycket på bara en månad.


vilken händelse har då varit bäst? d e inget svårt val faktiskt. den fasta tjänsten slår högst. å faktiskt så blev johan å ja tillsammans i december, så han e inte bortglömd!


idag har han varit borta i sex dagar...det betyder att han kommer hem om 23!


dagens positiva händelse inträffade så fort ja slog upp mina stora blå! att se johan å höra honom prata me mig nästan innan ja hade vaknat...tack älskling!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: