spontankalas...

2010-02-08 / 23:13:19
jaha, då va man hemma från jobbet igen...bunkrade upp illa kvickt me choklad å chips å tänkte dränka mina sorger med det. slog på datorn för att blogga å va händer? ja d e någon som sitter å väntar på att ja ska logga in på msn..vilken jävla tur att ja ställt in den på att logga in automatiskt då! hade ju absolut ingen tanke på att johan skulle sitta å vänta på att ja skulle komma hem när klockan va typ FYRA på morgonen hos honom!!!

så, kvällen som va så tung, hade alltså inte behövt vara så tung om ja bara vetat att d fanns någon som väntade på mig där hemma, precis som vanligt! åh...hur underbart hade inte d varit då. att få ha d som vanligt! att få komma hem å bara få en kram. oavsett hur dagen varit så får man en kram.

sen va d ju d där me min otroligt tråkiga å seriösa blogg me...ja har väl egentligen inte hittat någon lösning på d än...ja tar tacksamt emot tipps. d händer ju ganska mycket roligt på jobbet, men för de stackarna som eventuellt läser d å inte jobbar på mitt jobb e d inte lika roligt att läsa. vi som jobbar där å känner brukarna å vet hur de är, vi kan lixom se d framför oss å då e d skit kul...som ikväll tex. s.j skulle duscha ikväll, men vi va lite tveksamma eftersom han varit på fotvården istället för att vila middag. men han slängde av sig sin klocka å sitt larm tre gånger, så vi bestämde oss för att låta han duscha då. å ni som vet vem ja pratar om, ni vet ju hur tjatig människan kan vara..haha..

nåja, sagt och gjort vi flyttade över honom i duschstolen å duschade honom...sen då när han va klar å vi försökte torka honom torr, så gott d gick, ja då kommer kommentaren som får mig att bryta ihop fullständigt..."ja, men för fan, ja måste duscha så ja blir ren!"

dagens då...d har kännts nästan som en vanlig dag idag...har haft videosamtal me johan hela förmiddagen...han va me när ja borstade tänderna, fixade håret, sminkade mig, klädde mig...precis som om han hade varit hemma, å d va skönt. så dagens feta jävla plus går till....*trummvirvel*...MSN!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: