two feet from heaven?

2010-02-27 / 22:11:35
det blev en tripp till göteborg idag. jag och älsklingen åkte tåget upp till götet där vi skulle hämta hem svärfars bil, som han köpt på auktion. johan vet ju hur mycket jag gillar road trips så d blev vi som åkte. när vi landade på gbg centralstation blev vi upp plockade av johans fasters man (?) tror ja. han och hans då förmodligen fru skulle gå på gbg`s horse show, så vi blev helt sonika skjutsade till skandinavium och jag var då tio meter ifrån hela kalaset. hade dock inte riktigt tiden eller pengarna (de hade ja så "lägligt" hunnit flytta från kortet utan att tänka på att vi faktiskt skulle befinna oss i denna staden)

så vi (älsklingen å jag) satte oss i bilen å tog en road trip förbi lisseberg å hem till nybban igen. nu va ju inte d heller fy skam, eller vad säger du älskling? nu e fröken skit trött. har betalat räkningarna och nu ska ja faktiskt sova. lång dag i mon. först kroppkakor hos svärföräldrarna å sen juventus me brudarna. amelies sista dag i nybban :( snyft!



dagens: en HEL DAG med bara älsklingen. bara han å ja på ett tåg, i en bil, hemma hos oss! underbart! fler sånna dagar tack. får inte nog av hans sällskap :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: