uttråkad...

2010-02-03 / 21:45:50
ja hatar HATAR att vara sjuk. å alltid ska man bli sjuk när d för en gångs skull händer någonting. fan fan fan..idag till exempel...ja har planerat å fixat å donat för att vi på jobbet skulle kunna vara å åka pulka istället för att sitta inne på mötet, men ja e sjuk å får fick snällt stanna hemma. ja vet att ja tjarar om detta, men ja hade verkligen sett fram emot detta evenemang idag.

å då e d ju inte så kul att gå hemma å inte direkt ha något att göra när johan e borta. d e plågeri. d e helt olidligt att gå här hemma och tassa runt...å han e så långt borta i solen å värmen å trivs. ja ska inte klaga, ja trivs här i snön, d e inte d. å ja vet att han vill åka hem stundtals, men han e på semester. de gör saker å har planerat detta medan jag sitter fast här i en vardag som inte ens hunnit bli vardag för ja e så förälskad att ja fortfarande så allting i ett glittrigt, rosa skimmer.

om d hade varit så att johan och jag träffats tidigare eller att han åkt senare, så vi hade hunnit landa lite i kärleken, KANSKE d hade varit enklare. men formodligen hade d inte varit så! han tar fram d bästa hos mig. jag uppskattar mig själv på ett helt annat sätt nu. ja ser mig själv med andra ögon. jag känner mig trygg och bekväm. jag kan vara som jag är, å inte må dåligt över att jag kanske inte duger.

                      
ja e ledsen älskling, men du e så söt så ja bara måste...tack för idag förresten. å för igår...

så dagens då...inte alls någon rolig dag...men vi kan väl säga så att min älskling å jag delar en del hemligheter å minnen...d får bli dagens :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: