vart e världen på väg?

2010-02-06 / 23:02:53
snälla snälla sveriges befolkning...jag BER er...tänk er NOGA jävligt noga för innan ni ringer å röstar på melodifestivalens alla enkelspåriga, tafatta, tråkiga, skrattretande, fjantiga, håglösa, löjliga, värdelösa, motbjudande, hämska, fruktansvärda, fantasilösa, banala och glädjelösa låtar.

d e freeking fan-tasiskt pinsamt. vem i hela hel***e skriver en låt om att han e singel? å vem f*n väljer ut en sån låt att ens ha en chans att representera sverige i ett musiksammanhang som bevittnas av mer eller mindre hela j*vla världen?

hela grejen med konceptet har krackelerat fullständigt! MELODI festivalen borde väl ändå handla om just MELODIER? nä, nu för tiden handlar det om urrigningar, nakna ben, coola kläder, vackra dansare, häftiga mooves å ditten å datten...men hur låtarna låter tycks fullkomligt oviktigt.

ja vet inte om man ska skratta eller gråta. hade inte johan gjort mig till världens lyckligaste förut idag, hade ja brytit ihop FULLSTÄNDIGT. vart e världen på väg?

suck, en låt handlade om att vara singel...hallå? ett par rader som kopierats, lagts ihop, lagt på ett beat å en fjant som RAPPAR...nä, d va verkligen ohyggligt!

nu sitter man här å funderar på en massa saker...hur? var? när? eller...? om...? kanske...? hmmm...?
ja d e inte så svårt att lista ut va ja funderar på...renovering och inredning...fick ett så underbart besked av johan tidigare idag...å d får hela min värld att gunga av lycka...

å ja bara måste lägga upp denna bilden..till dig min darling...minns du?

              
Kommentarer!
Postat av: Johan

Japp visst gör jag det :)

Kommenterat - 2010-02-07 / 02:43:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: