yaawn...

2010-02-02 / 21:36:10
fast ja e sjuk idag, och jag nästan missade min webdate me johan, slutade allt mer än väldigt underbart! vad som gjorde d där lilla extra idag är en sak mellan johan och mig..han får mig verkligen att må bra. och han får mig att lära känna mig själv också. vi har upptäckt en hel del saker om mig, som vi inte visste. han tar onekligen fram d bästa hos mig. å ja har nog aldrig mått så här bra eller tyckt om mig själv så mycket eller varit så stolt över mig själv.


ja, jag är faktiskt stolt över mig själv. just nu undrar ja om ja någonsin varit stolt över mig själv. klart att ja va stolt när ja tog mitt körkort, när ja gick ut gymnasiet, när ja fick min lärarexamen, när ja fick min fasta tjäns o.s.v, men inte stolt över mig själv bara för att!


trotts att ja mest sovit idag, för ja har varit så trött av febern å haft så ont i huvudet, har ja ändå pluggat lite och ja passade på att ta lite kort på det renoverade rummet i dagsljus också..



                                                        

det syns ialla fall lite bättre i dagsljus. och hyllan i hörnet ska så småningom också bli vit.




                                                          

kan kanske vara så att ja e lite smått förtjust i min vita lilla pall. den blev en fin avlastningsyta.



                                               

så småningom kommer ja att byta ut dessa klistermärken från ikea. meningen är att jag ska måla något snarlikt men på fri hand och från mitt eget huvud. men just nu får detta duga.


jag och johan har diskuterat ganska allvarliga saker idag. jag kan bara hoppas att han känner som ja. ja har sovit till och från hela dagen, och jag kommer inte att kunna gå till jobbet i mon. å d känns jätte tråkigt för jag har ju dragit igång en ide om att vi ska åka pulka å grilla korv i svartbäcksmåla i morgon, å nu kan ja inte va me...surt!

d har snöat ganska mycket idag å ja tog ett par fina kort på fönstrena...d e typ snö som frusit fast på utsidan. har snöat blötsnö idag, å så har d blivit kallare i kväll å då har d frusit fast! d syns lite dåligt eftersom gatlyserna ute speglade sig i fönstret, men d e ganska häftigt!

  

ska försöka komma igång me lite annat smått å gott här i mon...om ja inte e lika dålig som idag...ska ha mysfaktor 8000 när älsklingen äntligen kommer hem..

åh va ja saknar min älskling...dagens då...hmm...svårt idag, när ja bara sovit typ. oohh! ja vet...jag har bara rökt en HALV cigg idag, för ja har inte pallat att gå ut! d måste väl ändå va bra?

Kommentarer!
Postat av: Amelie

Vad fint du har gjort! De där med blommorna (på väggen) blev super snyggt!

Kommenterat - 2010-02-04 / 20:57:47  | URL - http://ameliegrym.blogg.se/
Postat av: fridah

tack :)

Kommenterat - 2010-02-04 / 23:13:58  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: