ÅH!

2010-01-24 / 22:07:14

mer än tretton timmar på jobbet idag då! fick jobba lite övertid också, men ja tänker minnsan ta ut d på tisdag, så ja åtminstonde kan pussa lite på min älskling innan han försvinner från mig. gud va hemskt...den mannen får mitt hjärta att slå dubbelt ibland:)

hur ska ja klara mig i fyra veckor?

i mon e man äntligen lite ledig då va, å så då! så jävla gutt...behöver verkligen vila upp mig nu..har ju inte varit en lätt dag precis. mycket att göra å många på taskigt humör..inge kul! tänkte bara skriva en snabbis i kväll, för ja vill verkligen ta tillvara tiden me johan just nu. kommer sakna honom så d gör ont!

dagens då; ingen tvekan...d va när ja kom hem å johan väntade på mig me öppna armar:) ja passar så bra i hans famn!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: