bästaste...finaste...käraste...underbaraste

2010-01-01 / 22:59:44
det här året kan inte bli annat än bra. jag spänderade nyårsafton med tre av de personerna som betyder mest i hela världen. Mickan, Ajax å Johan. vi hade verkligern jätte trevligt och mega roligt. kan inte beskriva i ord vad detta betydde för mig.

                     
underbara Anjelica  :)                  finaste Mickan :)                   Johan, Ajax å jag
(Älskar  henne)                            (Älskar  henne)                      på dansgolvet.



            
  Tolv slaget!      Gott nytt år gumms!  Älskar dig!               Han dansar aldrig...     
                                                                                                  (Älskar honom)


för att sammanfatta år 2009...

jag har gråtit, jag har skrattat, jag har varit vansinnigt arg, otroligt glad, olycklig till den milda grad, lycklig som i en dröm, gjort många misstag, sårat människor jag bryr mig om, gjort betydelsefulla människor glada, hittat livs glädjen, blivit lycklig, fått ett fast jobb, lärt känna många nya underbara människor, blivit ovän med folk jag aldrig trodde...ett helt vanligt år skulle jag tro. men nu säger jag VÄLKOMMEN till en ny era i mitt liv!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: