en riktig morrhoppa

2010-01-17 / 20:47:55
ja, d har ja varit idag...mitt så kallade tålamod har inte riktigt varit min vän idag. detta tälamod gick helt sonika iväg någonstans i morse, och kom aldrig tillbaka...jag har spacklat och slipat klart allt i rummet nu, så förhoppningsvis hinner ja måla åtminnstånde en gång innan jobbet i mon...

ja sitter nu framför tvn å tittat på  " i en annan del av köping" linda å tobbe ska gå på tivoli...de e så jävla roliga! ja kan skratta åt dem i en hel vecka..SÅ KUL! tobbe e verkligen bäst!!

ett litet utlägg bara..ja har sånna visioner för detta rummet...hoppas bara att verkligheten kan leva upp till mina förväntningar. risken finns ju att ja har förstorat upp allt nu, så att d inte alls blir som ja tänkt!  d e ganska dammigt där inne nu, men ja har torkat av d mesta och gjort klart allt så att d bara e till att börja måla. om aj inte orkar eller hinner måla i mon innan jobbet får ja måla tisdag onsdag istället. torsdag MÅSTE ja försöka hinna iväg på träningen, d va så länge sedan nu! alla tjatar på att man ska komma å träna så ja får väl ta tag i d där igen..har varit lite slapp nu den sista tiden :)

ska lägga upp lite före och efter bilder på rummet här också tänkte ja! nu orkar ja inte skriva mer...

...men ja måste ju ändå skriva dagens positiva. johans tålamod får d bli idag...han e makalös. hur irriterad eller vansinnig ja än har varit i dag så har han bara pussat å kramat mig istället för att påpeka hur ja beter mig eller skälla tillbaka :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: