första dagen i mitt nya liv...

2010-01-01 / 23:09:12
...tillbringade jag med min underbara vän Manne (och hans familj) på isen i skridskor...jo, tack det gick ju så där. men vi hade roligt och det var verkligen en dag jag kommer minnas...nu åker han snart till Norge för att jobba igen, och det kommer så klart att bli lika tomt igen utan honom, men jag vet att vi kommer överleva. känns så bra att ha tagit upp kontakten med honom igen.

han kommer ju hem snart igen, och då hittar vi på nått annat roligt! känns bra att ha han i mitt liv, han e verkligen en fantastisk vän. en sån där som alla önskar sig! för honom kan jag berätta precis vad som helst! vi berättar nog allt för varandra skulle ja tro. så denna dagen tillägnar jag honom!!!

          



vi avslutade dagen med en liten stund framför brasan och åt lite grillad korv, kakor och drack saft!


       
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: