freaking fan-tastic...

2010-01-15 / 21:42:36
jag kommer vara helt utbränd innan jag fyller 35. idag e d fredag. jag e ledig idag, i mon och på söndag. nästa vecka kommer bli hämsk. ja jobbar 6 utav 7 dagar nästa vecka. borde ja då inte ta d lungt den här helgen? svar ja! borde ja då inte koppla av å bara hämta styrka tills nästa vecka? svar ja! gör ja detta då? svar nej...inte ett dugg!

i går kväll var planen att ja skulle åka hem till mamma å pappa å sova där, men istället började ja riva tapeter här. hallå? vad? ja, riva tapeter. projektet total makeover i lägenheten e i gång! då blev d inte så att ja åkte hem till skogen. ja stannade här å jobbade...

idag då, åkte ja hem till skogen, tog en lång runda i skogen me mamma lovis å alla tre hundarna. sen sprang ja ut å in hele dan tycker ja d känns som...hämtade ved, tittade igenom mina möbler, letade efter saker till renoveringen. typ spackel å färg.

sen åkte ja hem hit igen. bara för att vända i dörren typ. ja blev dödligt sugen på chips så ja fick åka å köpa d...å sen skulle ja bara sätta mig framför tv, å mysa me johan...men d blev inte riktigt så...tvättmaskinen går varm nere i källaren...ja, jag BEGRIPER inte hur man gör när man ska vila upp sig å inte göra så mycket...ända gången ja kan hålla mig still å slappa e när ja e bakfull, men d vill ja ju inte va...

nåja, en toppendag har d varit rakt igenom i alla fall...men om ja måste välja EN sak, så va d när ja kom hem hit i eftermiddags å bara passade SÅ perfekt i armarna på johan!!! å så den bokade semestern så klart :)
Kommentarer!
Postat av: Amelie

haha men hörru vännen! vi kommer ha super roligt med eller utan din nya vägg! :)

Kommenterat - 2010-01-15 / 23:15:02  | URL - http://ameliegrym.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: