god gone bad...

2010-01-10 / 18:35:20
jaha...en sån där dag nu igen...d börjar bra, men sen går d utför. hopplöst...en liten fjantig sak kan ödelägga hela min värld om d inte funkar som ja vill...e d bara jag som e sån eller finns d fler någon stans där ute?

lugn å fin dag tills alldeles nyss. vaknade, pysslade, gosade, åkte hem till fantastiska ajax å drack lite kaffe å pratade massa strunt! åkte hem hit igen, målade lite pyssel till, spelade uno, gjorde stuvade makaroner å köttbullar, åt tillsammans me älsklingen å hade allmänt trevligt...SEN...ahh pust...orkar ja ens förklara vilken liten jävla skitsak som ställt till d för mig? d e så patetiskt löjligt, men ändå retar d gallfeber på mig!

fick, utav mina underbara föräldrar, en liten mackapär i julklaåå, som man kopplar in till datorn så kan man överföra VHS filmer till datorn..jätte smidigt! men givetvis ska del lilla jävlen vägra som ja vill...

haha...nu känns d ändå lite bättre, men ack så retfullt när d inte fungerar som man vill...retsticka!

dagens positiva, förutom johan då; blir ajax, kaffe å cigg. vet att ja inte borde röka, men fy fan va gott d e!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: