gör en fuling...

2010-01-22 / 19:03:31

ja, ibland måste man få göra en liten fuling. ja sitter faktiskt på jobbet nu, men ja tänker inte skriva något längre inlägg. tänkte passa på att skriva lite här nu, medan allt e lugnt och innan jag ska ut på min lilla biltur i nybro kvällens mörker. nåja. dagen har gått snabbt. klockan ringde jätte tidigt i morse, å ja höll på att studdsa upp å trodde att ja försovit mig...johan undrade lite yrvaket va ja höll på me. stackarn. så ja kröp ner under täcket å gosade lite till.

sen klev ja upp å började måla de där jädrans listerna i rummet. d e så pilligt så pilligt. men ja vill inte skynda på heller för då blir d slarvigt och fult, å då kunde ja lika gärna låtit bli från början. sen gjorde ja magiska pannkakor och åkte till jobbet. här kommer ja nu vara till 21.00 i kväll. när ja sen kommer hem kommer ja BARA att spendera min tid me älsklingspojken. hoppas han inte läser detta nu, för ja tänkte att d skulle bli en överraskning. ingett bloggande (d gör ja ju nu) å inget facebook. (kanske tittar in där en sväng innan jobbet kallar igen:P) bara bara mys å kel. han åker ju om fyra dagar.

fyra dagar! d e helt sjukt va tiden går fort. när han berättade att han skulle iväg, kändes d som att d va gott om tid tills dess, å att vi skulle hinna träffas så mycket. men även att ja typ bott hos honom å träffat honom varje dag, känns d som att vi träffats första gången alldeles nyssens. hur kan tiden gå så fort så man inte hinner med att tänka igenom vad man gör. allt bara flyter ihop. hade ja inte haft bloggen å skrivit vad ja gör å att ja faktiskt gör saker varje dag, skulle ja inte ha en susning om vad ja gjort. ja lovade mig själv lite halvt på allvar att detta året skulle ja verkligen ta tillvara på alla dagarna så att detta året inte flöt ihop som alla andra gjort. men ja har så mycket att hinna med att ja glömmer bort at njuta av allt fint.

ja har precis fått en fast tjänst, så ja kommer jobba 100% hela tiden. dessutom har ja skrivit in mig i skolan igen (ja som lovat mig själv att efter lärarexamen skulle ja ALDRIG läsa mer) så nu har ja jobb 100%, pojkvän 100%, renovering 100%, pluggar 100% plutt alla andra projekt ja sätter igång titt som tätt...ja har alltså mer än 400% att göra! hur ska detta gå?

nu e d kaffa dax här, så fröken får snällt finna sig i att sluta skriva nu!
men dagens då;..åh va svårt d e att komma på nått när man känner att tiden e knapp...
men trotts att ja inte kan se in i framtiden, kommer dagens absoluta positiva sak att vara när ja kommer hem till min älsklings pojk å han sluter mig i sina armar! där passar jag perfekt!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: