grodlår å morrhår..

2010-01-16 / 23:10:24

...har absolut INGENTING me min dag att göra...men d låter ganska roligt! ja vaknade me en hejdundrans värk i mage å rygg idag...japp, d va d nu igen..men hellre denna helg än näst-nästa...för då smäller d! ja e verkligen så sugen på att gå ut me emelie, amelie jennie å kanske emelie...nu e ja på god väg me projektet renovering ialla fall...

meningen var att ja skulle umgås me emelie idag. vi skulle gå å kolla alecx när han spelade innebandy, men ja orkade inte riktigt d idag. så istället ägnade ja min dag åt att spackla väggar å tvätta kläder...inte alls lika kul, men emelie hade d visst inte så skoj hon heller,,alecx fick åka ambulans...hoppas d inte e nått allvarligt!

så nu när d e på börjat, detta projekt, kommer all min lediga tid att gå till detta...ja e verkligen super taggad. vet bara inte riktigt hur ja ska lösa min fondvägg ja ska göra...ska måla på fri hand, å ja vet vad ja ska måla, men inte riktigt hur..lodrätt eller lite hipp som happ..hmm. d får ja ta när ja kommit så långt. nu ska ja bara koncentrera mig på att bli någolunda klar till den 29. kan bli tufft eftersom ja jobbar nästan alla dagar nästa vecka...enbart ledig torsdag, å då e d fotbollsträning.

nåja. tvättkorgen e ÄNTLIGEN helt tom...trodde aldrig att ja skulle se botten på den..ja har faktiskt inte gjort så mycket idag tycker ja...jag har visseligen spacklat å tvättat, men d har ja gjort i lugnt tempo för en gångs skull..så om ja har tur kanske ja e utvilad på måndag :P troligen inte, men man kan ju hoppas.

dagens positiva då da..hmmm...svårt val idag. får nog ändå bli att renoveringen äntligen har kommit igång!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: