gurgel...

2010-01-19 / 22:41:15
ja idag har ja nästan drunknat i arbete. vi ha nytt schema nu, för en "person" han försvunnit så alla de insattserna har plockats in på oss andra, och ja kan bara säga att ja har ALDRIG haft problem me att hinna gå på¨toaletten på jobbet innan, men idag fick ja fan knipa:P

Kajsa modig ringde äntligen idag. jag får börja läsa nu i alla fall. tycker nog ändå att ja har bra flyt i livet nu..förutom då att johan åker om en vecka. men annars har ja fan världens bästa liv tror ja...perfekt pojkvän, fast jobb, plugget på g, renovering av lägenheten...precis allt funkar just nu. MEN...man ska aldrig säga aldrig så peppar peppar, ta i trä...

i morgon kommer vara en jobbig dag på jobbet. jag ska följa med en brukare till sjukhuset i kalmar, och det kommer väl ta hela halva dan. d brukar d göra. men personen i fråga e så trevlig och vi brukar ha ganska kul, så d blir nog en trevlig dag ändå.

har målat väggarna en andra gång nu ikväll, och ska måla en gång till i mon tror ja, på torsdag ska ja äntligen få vara ledig. då ska ja vandra ner till skolan och lägga upp min skolplan med kajsa. sen får vi väl se hur mycket som hinns med. skulle egentligen vilja ställa hit lite möbler, men d får vi se om ja hinner. nu ska ja äntligen lägga mig i soffan bredvid johan å gosa till d ordentligt. man får ju passa på nu, för om en vecka e han borta i fyra veckor...gud så jobbigt!

dagens då da..måste nog säga d allmäna flytet...hur jävla bra allt rullar min väg just nu. lika bra att njuta, för man vet aldrig...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: