har ingen bra rubrik...

2010-01-06 / 20:08:09
...men d får väl gå ändå! sitter nu här å lyssnar på "The Baseballs" och försöker förtränga min huvudvärk. d går så där :( d har ialla fall snöat idag, och min "vän" va inte grinig på jobbet, så egentligen har d varit en bra dag allt igenom...har gjort lite pyssel nu ikväll, och d ska va klart om typ en timme, så får vi väl höra i mon om d funkade som ja hoppades :P man kan ju aldrig riktigt veta!

det blir inget långt inlägg i kväll, för d orkar jag inte. har tagit på mig att vara kontorsansvarig på jobbet me, så ja har gjort lite inventerie idag..stavas d så? skit samma...haft möte hela eftermiddagen...

i stort en positiv dag! men något litet extra måste ja ju plita ner...får bli pysslet idag då!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: