just d...ja glömde ju

2010-01-04 / 20:36:02

jag skulle ju verkligen anstränga mig att se någonting positivt i varje dag detta året...idag blir d ingen lätt uppgift...

eller om man frågar johan så e d ju världsenkelt...enligt honom så e ju varje dag ja vaknar bredvid honom en positiv dag. och d har han ju väldans rätt i, men d vore lite att fuska tycker ja...då e d ju inte så svårt...poängen var ju att jag skule tänka igenom dagen och plocka någon godbit...

då kan man ju inte bara välja nått så enkelt. men johan, du e en glädje varje dag...

nå ja, tillbaka till dagen då...som sagt...inte så lätt idag. har varit en riktigt tung dag på jobbet. min "vän" har varit extra sur och grinig och förbannad och elak idag. en gång bad han dock om ursäkt, men d varade ju bara ett par minuter. maten va ju iofs god...johan hämtade kebab igår :) granen på jobbet barrar så den ska snart ut..så inget positivt där heller..gud så negativt d blev.

nu kom jag på en sak...d har ju faktiskt snöat idag. jag e ju så förtjust i snö...dansande, virvlande, lätta, mjuka, vita, dalande flingor. d får nog bli d positiva idag...plus att johan å ja hade ett ögonblick av tårdrypande skratt attack...jag tror att d berodde på mig å mitt behov av gips, men ja e inte säker!

nu när johan har lämnat ut min bloggadress till jenny, vill ja bara passa på att hälsa så gott till henne me :) massa kramar till jenny!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: