längtan...

2010-01-23 / 22:26:22
ja har en sån enorm längtan...tills johan kommer hem! han åker om tre dagar...d känns jätte jobbigt. i morgon e ja på jobbet i tretton timmar, å han åker snart iväg i fyra veckor...ja vill faktiskt inte att han ska åka. men samtidigt så vill ja ju d, för han ska åka till sin bror, å med sina föräldrar. så d e ju inte en sån där "grabb semester" där vad som kan hända, som han ska på. men lik förbannat e d jätte jobbigt. ja vill ju ha min älskling här hemma. jag har ju lixom inte ens hunnit "irritera" mig på honom. så där som man brukar göra när man hittar de där "små felen". min älskling har inga fel..inte än ialla fall...å då vill ja ju inte ha semester från honom.

nog gnällt om d. vi ska ju faktiskt åka på semester ihop i sommar johan å ja. å emeli å alecx. har betalat "bokningsavgiften" nu ikväll, så nu måste han bara stanna kvar hos moig :)

ja har hunnit måla lite lister idag me, men d e ett evighets göra. så pilligt att måla. men d e både roligt och d blir fint, så d gör inget!  jobbet har varit sådär idag. e trött som fan, men d har gått bra.

dagens blir helt klart att resan e delbetald! fröken ska ha semester för första gången sedan hon började gymnasiet, å älsklingen ska följa med!!!kan inte bli bättre!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: