men va fan...

2010-01-11 / 20:47:36
sitter här nu å ska försöka sammanfatta min dag lite kvickt. d vankas mys å film me johan, men d e inte lätt...

klockan ringde, ja snoozade, klockan ringde, jag klev upp, hoppade i duschen, blåste håret, drog på mascaran, tog min matlåda, startade bilen, skrapade rutorna, körde till jobbet, jobbade, åkte hem från jobbet, åt mat, höll på att somna, tog en promenad me emelie, kom hem, sitter här!

kul dag! NOT! jo så klart har d funnits ljusa stunder idag me. som alla andra dagar, men idag e ja så trött så d e svårt att hitta de där lilla extra som ja har lovat mig själv att hitta i ALLA dagar!

jo, ja har ju hittat lite inspiration till förvandlingen här i lägenheten. frågan e bara om jag kommer tycka att d e lika fint när d e klart som ja tycker att d e i mitt huvud? tyvärr brukar ja ha en tendens att aldrig vara nöjd me d ja gör. men skam den som ger sig!

hade en mycket trevlig promenad me emelie, skönt att snacka lite strunt som pojken inte e så intresserad av att höra...plus att vi jobbar ihop så d blev en del jobbsnack. också skönt eftersom ja inte får prata om d me johan. bla bla bla...nu e ja jätte trött å vill bara krypa ihop i soffan å bli mys å kelad me!

just d! ja ringde komvux idag också, ska ju försöka plugga på distans nu, d såg ganska lovande ut tyckte hon.
johanmyset får väl slåss mot pluggandet idagens positiva tävling då :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: