nu e d över...

2010-01-03 / 22:30:46
ja, nu ser d ut att vara över...julen då. pynt och adventsstjärnor plockas ner lite var stans. jag har faktiskt börjat plocka lite här med...ja måste slagit i huvet eller nått...men ingenting har ju blivit som d brukar. nu e d ett nytt år och jag ser verkligen fram emot att förverkliga några av mina stora drömmar och mål.

förra året var mycket turbulent, och motgångarna känns större än medgångarna. det är möjligt att så inte var fallet, men som jag upplevde det var d så! det finns säkert dom som ser på saker och ting olika. jag tycker dock att dessa motgångar är någonting bra!

man växer så mycket som människa och värdesätter saker och ting på ett helt annat sätt om man har lite motgångar. inför detta nya året har jag inte givit något direkt nyårslöfte, jag har bara bestämt mig för att vårda de få riktiga vännerna jag ha omkring mig, leva fullt ut och som alla år tidigare..."no regrets & no looking back"...bara blicka framåt. d låter ju inte så svårt, men jag vet att d e svårt att släppa det som varit. det lixom sitter i ryggraden. men jag ska verkligen anstränga mig i år!

2010 har ju verkligen börjat helt otroligt underbart, så nu gäller det bara att hitta någonting att verkligen uppskatta varje dag. även om jobbet varit skit jobbigt, kanske johán eller mickan eller ajax eller emelie eller syrran eller moster eller manne gjort eller sagt något som man kan ta till vara på!

någonting litet varje dag! d e mitt mål!

1. jan. två saker; firar in d nya året med johan, mickan och ajax...och umgås me manne!

2.jan. vi äter gott hos emelie och alecx

så idag då! jobbet var som e berg och dal bana, så där hittar vi inte så mycket positivt kanske...men att komma hem till johan och känna sig älskad och omtyckt. d måste väl ändå räknas som något att ta till vara på?!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: