read and weep...

2010-01-18 / 22:22:57
vilket liv jag har. för första gången på ja vet inte hur länge vågar ja faktiskt tro på kärleken. kärleken heter så klart johan. han e verkligen fantastisk. han vet på nått sätt precis vad han ska säga, hur han ska säga det och när han kan säga d...d va en sån sak som ja kom att tänka på när jennie å ja satt å diskuterade på jobbet ikväll.

ja blir glad bara han tittar på mig. nåja, klockan e mycket å ja ska upp å jobba imon så...

jag har hunnit måla rummet en gång idag, nästan hela faktiskt. så i mon efter jobbet får ja måla en gång till och kanske en tredje, vi får se. ja vaknade tidigt idag, eller nej, jag blev väckt tidigt idag. tur att han känner mig så väl...han sparkade upp mig innan halv åtta idag, fast ja inte började jobba förens halv två. just precis för att han visste att ja skulle måla och bli stressad och irriterad för att ja inte hade tid å bla bla bla...så rätt han hade :)

dagent topp måste nog ändå vara att man verkligen va välkommen och efterlängtad på jobbet när man kom. hela kvällen har varit lugn och trivsam...tack för d min "vän"
Kommentarer!
Postat av: Amelie

vad roligt det skulle ha varit om man fick jobba med dej och Jennie i kväll istället ;(

Kommenterat - 2010-01-19 / 00:02:54  | URL - http://ameliegrym.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja..visst hade d varit trevligt...:)

Kommenterat - 2010-01-19 / 22:26:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: