små mys hela dan...

2010-01-09 / 22:28:44

konstigt att man ska vakna så himmla tidigt när man inte ställt nogon klocka bara för att man ska kunna sova ut...slår lixom aldrig fel!

det har varit en lugn och små, mysig dag hela dagen...en jätte snabb tur till kalmar me johan, ja var ju bara tvungen att köpa lite allmogefärg till mitt jävla pyssel :P sen blev d lite färg till skrivaren också...sen var vi ju bara tvugna att åka till örsjö och prata lite me johans mamma å pappa, å gissa vad ja hittade i två stora backar där då...massa spel!

så vi tog me oss tre spel hem, uno, fragglarna och geni...så helgen e räddad.

har dock inte kunnat släppa mitt samtal ja hade på jobbet igår. brukar aldrig ha några problem med att stänga av när jag kommit hem, men detta sitter kvar. kanske kan bero på att det ligger så nära mig själv och mina erfarenheter. känns jätte dumt att ja onte kan diskutera det me min moster, som då vet allt om mig å mitt. men på grund av sekretessen kan ja ju inte prata me de väldigt få personer som faktiskt vet vad jag varit med om...känns SÅ jobbigt!

vanligtvis brukar ja ju kunna prata me en eller ett par personer om d hänt något, men nu e ju allt sekretess belagt, så ja kan och får inte prata om d. vi får väl se om d släpper i mon, eller får ja väl prata me någon på jobbet, men d känns också dumt, eftersom de inte vet alls ett dugg om mina erfarenheter...hmmm

ska försöka släppa det en stund nu, för johan har hittat en film vi ska se..

dagens positiva händelse måste nog vara (och ja lovar att ja inte fuskar och tar den enkla vägen här) att få mysa me johan utan krav och planer, bara ta d som d kommer!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: