snö

2010-01-28 / 02:02:56

igen...massa snö...å blåser gör d...men d hjälper inte för johan e inte hemma...

jabbet va ingen höjdare idag. vi kom inte alls överrens idag. men så kan d vara ibland, och d e inte så mycket att göraåt.

när ja väl kom hem sen så började stora ställa iordning racet...har inte fått in mina möbler för ja orkar inte bära dem själv...men ja kanske löser d i mon...eller inte... tänkte att ja skulle lägga upp lite före å efter bilder så skillnaden syns, å framför allt om älsklingen skulle få för sig att titta hit så kan han också se, fast hen inte e hemma.

före......efter! ja d e samma hörn ja lovar.

före......efter. en garderobsdörr...

före...efter...fönsterbrädan...

 å lite gardiner kom upp igen...

sen tog ja visst inte fler kort...får ta lite i mon me å lägga upp...min älskling önskade ett kort på min...men ja hittade inget bra...å ja ser för risig ut idag för att ta ett...

dagens...ja pratade me min darling i 40 minuter idag...å rummer e klart...typ JA SAKNAR JOHAN å d har bara gått en dag...*suck*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: