25 dagar kvar...

2010-01-30 / 22:06:18
blev inget inlägg igår...tjejerna kom ju strax efter att ja kom hem från jobbet. vi hade riktigt trevligt...maten va suveränt god. tack emelie för d! singstaret funkade perfekt...tack ann-sofie för lånet. allt var perfekt. (förutom att johan fortfarande e på filipinerna) pappa hann komma me soffan som utlovat, och jag hann göra mig iordning innan chili slutade.

vi åt tacos, drack passoà, spelade singstar och hade riktigt riktigt roligt. underbara jenny kom en stund också. å va ja tycker om henne! vi tog en taxi in till chili sen och allt var frid och fröjd. de hade lovat bikini-brudar, lättklädda killar och palmer...men d såg vi inte röken av. men vi hade trevligt ändå!

självklart hände d ju några incidenter. bland annat gick brandlarmet, men kvällen flöt på. jennie sov hos mig, och d tog oss nästan två timmar att gå hem, jag slog kull å har nu blåmärke på hela högersidan av höger lår...ont...men vi kom hem ialla fall...

i dag när vi vaknade, mådde vi så där som man bara kan göra dagen efter...inte så bra med andra ord, men när jennies kille roddy kom me kebab så löste sig d problemet me! sen har ja legat på soffan och sovit och tittat på film hela dagen...sen kommer ja till d allra allra bästa...när ja chatade me johan idag, använde vi våra webkameror så vi kunde se varandra och prata ordentligt me varandra...helt underbart...men oj va jobbigt...att se å prata me min älskling va fantastiskt. men d va inte lätt att nsäga hej då...fy tusan.

åh va ja saknar honom. önskar verkligen att han kunde komma hem nu. ja känner mig väldigt ensam utan honom här...ja e så kluven. å ena sidan e ja så självisk man kan bli å vill bara ha hem honom. nu genast, men å andra sidan vill ja ju att han ska ha roligt och få valuta för sina pengar så att säga. d e svårt d där. vet inte hur ja ska förhålla mig till detta. d va så skönt att prata med honom. höra hans röst. se hans ansikte. åh så underbart d va. men d e 25 dagar kvar tills ja har honom hemma igen!!!

får väl ta gårdagens först. helt klart vår lyckade tjej kväll..
å dagens självklart videochaten me johan!!!utan tvekan.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: