vart får ja allt ifrån?

2010-01-14 / 21:41:12
ja slutar verkligen aldrig att förvåna mig själv. vet inte hur ja lyckas, men precis vareviga gång man börjar få d någolunda lugnt å städat i livet, så drar man igång nästa projekt. ibland tröttnar ja faktiskt på min egen energi. varför inte bara sitta still, ta d lugnt och njuta av att allt inte är lika illa längre?

nä, för då drar fröken igång ett projekt som ALDRIG kommer bli klart i tid! jag blir så trött på mig själv. ja börjar väl från början...

plockade upp emelie å engla innan jobbet idag, jobbet va segt, inte så värst trevligt, men ändå ganska okej på nått vis. efter jobbet drog vi in till stan, emelie å ja, å gick in på resebyrån...och bokade en resa till kreta i sommar! toppen. sen hem å laga magiska pannkakor och dona lite. sen...sen kom d!...den där jävla rastlösheten...

den 29 kommer några tjejer från jobbet hit å vi ska ha lite trevligt me spel å singstar å så...å johan har gått me på att ja kan flytta in min soffa å lite grejer nu, men då får ja bara den snillerblixten att d måste ju vara enklare att måla om innan ja flyttar in mina saker...sant, MEN...d e ju inte måla som e d värsta...murstocken går i en vinkel i detta rummet...tapetserad e den...skulle kunna gå att måla över tapeterna lite smidigt bara...men NEJ..så klart inte om man bär mitt namn...bort me tapeterna på murstocken...den måste vi ju se lixom...

sitter nu här, me paniken i magen, stressen i huvudet och gråten i halsen...kunde ja inte väntat me detta tills efter den 29 januari?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: