ett speciellt tillfälle på en speciell plats

2010-07-12 / 21:52:45
en underbar ledig dag :) vaknade kvart över fyra av en åsksmäll och dessa jävla fisk-måsar som alltid börjar gapa runt fyra på morgonen. men med min älskling bredvid mig tror ja nog att ja lyckades somna om, åtminstonde två sekunder...sen vaknar ja av att världens underbaraste pojkvän ligger å tittar på mig å stryker mig på kinden å över håret...kan man få ett mer underbart uppvaknande? nä, ja tror faktiskt inte d!

sen åkte my love till jobbet, å ja tog ett par mackor till frukost, diskade upp lite å ringde världens bästa mickan:) vi åkte in till kalmar å hon köpte kläder å ja lyckades faktiskt låta bli att spendera nått :) sen hem till nybban igen å invänta the love of my life, käka lite mat å sen somnade ja en timme eller nått. d va ju inte alls meningen, men så blev d!

nu har vi nästan precis kommit hem från en underbar tur till bällsjö...d blir bara mer å mer "vårt" ställe :) d va varmt i vattnet å ganska mycket folk, men vi hade bara ögon för varandra :) hihi...

väl hemma igen, så fixade ja lite natchos som vi har ätit nu, å kikar på lite film å bara njuter av varandras sällskap! den mannen som just nu ligger bredvid mig i vår soffa får mig verkligen att må bra. har aldrig varit så lycklig å kär å självsäker å uppskattad å behandlad väl som med johan!!! d kommer verkligen vara vi hela livet ut.

nu ska ja återgå till mitt måndags mys å njuta av min man.

dagens: ja har verkligen världens bästa liv!!! världens bästa vänner å världens bästa pojkvän å världens bästa familj!!! lyllos mig !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: