fullt flås...

2010-07-05 / 23:19:03
jobbat ikväll. d va som beräknat ganska glassigt...vilket passar bra i detta varma underbara väder :)

helt tokigt underbart väder har vi fått...har väl egentligen inte gjort nått vettigt alls idag...vart ju relativt seg på förmiddagen, men ja hade så trevligt på strand så d va lätt värt det :)

kör ett snabbinlägg nu å så ett summa summarum strax efter ...

dagens: ja blir så glad av min älskling..han har hittat en låt "om mig"...-min tjej e alltid go å gla, hon trippar gatan fram. hon e piggelin.......mina kompisar förundras, tänk att ni två blev ett par. men säg oss va e d som hon har som inga andra tjejer har? han har d hon har. hon ahr d klingande skrattet..." blir alltid så glad när han spelar den för mig :)

 älskar dig johan!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: