irriterad med FULL rätt!!!!

2010-07-07 / 18:11:23
måste bara få gnälla av mig lite på allt å alla idag just nu...

så JÄVLA rörigt på jobbet idag..eller åtminstånde den senare halvan...möten å doningar å sen saknades d helt plötsligt folk å mitt i allt skulle en dum jävel ha två extra semesterdagar...jävla pucko...å d tror han att d e SÅ lätt att fixa bara så där? han skulle upp till stockholm å hämta svärföräldrarna å var ju då tvungen att vara ledig...brukar man inte kolla om man KAN vara ledig först? å allra hellst i semestertider när ALLA VÅRA VIKARIER REDAN ÄR INSATTA PÅ SCHEMA!!!!!

så jävla blåst!!! å ja, emelie, ja kan se att du sitter där å skrattar för du vet ju hur jävla korkad människan e :) haha

jaja, sen blir ja så fruktansvärt trött på folk som utnyttjar mig...bara för att ja råkar ha bil å semester betyder inte d att ja tänker aggera nån jävla taxiverksamhet!!!!har ja inte själv något ärende in till kalmar så tänker ja FAN inte köra dit bara för d!!! å frågar ja snällt om du vill följa med, så ska du väl för ###### inte köra någon form av utpressning? å en sak till..bara för att JAG för en gångs skull nekar dig EN sak, kan du väl inte straffa ANDRA för d?...

GGAAAAHHHHHH!!!!! JA BLIR SÅ SATANS TRÖTT PÅ ER!!!!

tänker INTE svara i mobilen ikväll!!! (om d inte e johan eller mickan så klart :)
Kommentarer!
Postat av: Emelie R

Haha jo visst sitter jag här och småskrattar lite ;) men det sista lät inte så kul...

Kommenterat - 2010-07-07 / 19:21:51
Postat av: fridah

nä, d sista va fasen inte kul alls...kommer hem till en kompis å frågar om hon vill me å bada i mon, å då har hon mage å sä " ja, om du kör mig till kalmar nu när du kommer hem från kreta...du har ju ändå semester" ja, just d! JAG har SEMESTER...då gör jag precis vad JAG vill !

Kommenterat - 2010-07-07 / 23:23:24  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Postat av: Emelie R

Skulle det vara dealen eller? Att hon skulle med och bada om du kör henne till kalmar!?!? Finns nog fler som vill följa med och bada i stället ;)

Kommenterat - 2010-07-08 / 17:57:27
Postat av: fridah

japp...åkte utan henne :P

Kommenterat - 2010-07-09 / 09:13:55  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: