jaghatarflugor

2010-07-31 / 21:58:04
jaghatarflugor jaghatarflugor jaghatarflugor...de e äckliga, vidriga, jobbiga, irriterande, störande, retsamma, fula, korkade, värdelösa, läskiga å sa ja att d e irriterande å jobbiga me ?

GGAAAHHHHHH!!!! försvinn!!! flyg inte runt mig. stör mig inbte när ja ska sova. kryp inte me era äckliga, skitiga, snuskiga fötter på min hud.  LÄMNA MIG I FRED DYNGLOVERS!!!

  
Kommentarer!
Postat av: moster Lindis

Jag delade hiss idag med en FET fluga och jag skulle ända upp till fjärde våningen på Gläntan. Jag höll på att dö... Där kan man snacka panik.

Kommenterat - 2010-07-31 / 22:51:56
Postat av: fridah

haha...fy va äckligt...de feta e värst..de e så jädra närgångna å slöa...bläää!!!

Kommenterat - 2010-07-31 / 23:01:06  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Postat av: åse torstensson

fula, äckliga flugor, getingar och en och annan bullvispa får jag jaga hos mina panchissar nästa varje dag=( fy va man ska va modig!!

Kommenterat - 2010-08-01 / 21:59:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: