kanske ändå?

2010-07-26 / 23:44:56
min älskling kanske har rätt ändå...att ja e lite smått speciell...han menar så klart inget illa me detta å ja tror att d e just detta som gör att vi funkar så bra ihop...vi e ungefär samma skrot och korn, min älskling och jag. vi har så roligt ihop och ja skrattar varje dag åt mina, hans eller våra galna upptåg...vi kan va så fruktansvärt knasiga å ibland hittar vi på de mest vansinnigt roliga å knäppaste saker man kan tänka sig....med johan kan ja verkligen vara mig själv utan att känna mig värdelös, korkad å efterbliven...


ja köpte ett cyklop (?) när vi var på kreta, för ja tänkte att ja skulle lära mig att snorkla...problemet va ju bara att ja köpte d alldeles för sent för att hinna använda d på kreta, å när vi kom hem så va d svinkallt å pissregnade så ja fick aldrig chansen att pröva...


å ni som känner mig, vet ju vilket underbart tålamod ja har när d gäller sånna saker..eller inte..så istället för att grina över att d regnar å e kallt ute så man inte kan bada, löser ja d på mitt eget lilla vis..olyckligt för mig, känner johan mig så pass väl att han vet att d alltid händer nått runt mig, så han e ju alltid berädd på allt...tur för er men otur för mig var han precis lika berädd när ja kom på ett fiffigt sätt att äntligen få pröva mitt cyklop...ja bjuder på den här kära vänner :)




d va vattentätt ialla fall...men d va inte idealiskt att pröva d i duschen...


dagens: cruisat runt i älsklingens cabbe hela kvällen...gutt.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: