scarry

2010-07-15 / 10:56:11
igår va en riktigt läskig dag...nu blir d lite väl personligt, men ja fick "d där" ialla fall...å som vanligt riktigt ont i magen å ryggen, men inte värre än vanligt...

MEN framåt halv elva kände ja verkligen att ja va tvungen att lägga mig ett par minuter och gjorde så också...sen skulle ja resa på mig å ja va helt säker på att ja skulle dö!!!

sån värk ja fick...hela magen å hela ryggen, i höfterna och så strålade det ner i hela benen, hjärtat klappade i 390 knyck å kallsvetten bara rann..ja skojjar inte, den RANN till å me om armarna...händerna, armarna och benen typ domnade bort å ja va helt snurrig...

ja e verkligen tacksam att ja har d jobbet jag har, för ja ringde vår sköterska :P hihi...ja va helt säker på att ja typ fått hjärtinfarkt eller nått...d brukar ju domna bort då...men hon trodde inte att d va så...hon sa att d förmodligen va en kombination av värmen, en infektion/inflamation i kroppen (korsbandet), värmen och denna riktigt kraftiga "du-vet-vad"...så hon beordrade mig att åka hem å lägga mig i sängen å vila...totalt sängläge!!!

eftersom ja va så matt å panikslagen, vågade ja inte köra hem själv, så en jobbarkompis va snäll å körde!! väl hemma stapplade ja in till sängen å ja vet inte om ja svimmade av smärtan, men ja tror bara att ja somnade..hur som, ja sov tills johan kom hem ialla fall...å framåt kvällen var d inte värre än vanligt igen.

dagens: ibland har man oväntade previlegier på jobbet :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: