5 juni...ida´ e ingen vanlig dag

2010-06-07 / 19:46:10
hipp hipp hurra för mig idag...vaknade på soffan klockan fem i morse...gosade ner mig i sängen bredvid älsklingen å sov en stund till :) sen blev ja grattad av johan. ja fick ett pressentkort på en massage :) härligt...grannen kom me blommor...sen fixade ja tårtan...stressad som ja va så tog ja ingen bild på den..typiskt mig...men den va super god..sen kom släkten vid ett...fick massa blommor å så...

SEN kom resten:) tack ÄLSKADE UNDERBARA VÄNNER FÖR EN HELT OTROLIG KVÄLL!!!





























fler bilder ligger på facebook...

dagens: hela dan har varit underbar :) älskar alla mina vänner, min familj och min underbara pojkvän som gjort MIN dag magisk :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: