d e kärlek :)

2010-06-16 / 22:33:10
det kommer en studdsande man mot mig och beter sig allmänt störigt...det är min man söm är sådan...jag frågar honom " va e d?" han svara me ett leende..." d e kärlek" <3 man kan inte annat än älska den mannen.

min man e underbarast i hela världen :) han e inte som alla andra, men han e min å ja älskar honom just precis för att han inte är som alla andra! han är aldrig elak, han är aldrig sur, han e aldrig annat än underbar...


på förmiddagen idag, var ja nere på stan å köpte mörkläggningsgardiner till vårt vardagsrum. sen hittade ja anki å ståhl på fiket, så där satte ja mig en stund å pratade lite...och sen hem å laga mat till älsklingen och därefter mot jobbet...
väl där har d varit en väldigt jobbig kväll. på dagen hade de jobbat två eller tre man kort och min lille vän hade inte haft någon personal på hela dagen. så när jag började jobba ikväll, så var han helt uppåt väggarna. d har inte varit en lugn å trevlig kväll ikväll...så ja e så trött att ja inte orkar laga mat till i mon ens...ja tar d i mon...


gårdagens: JOHAN och hans underbara strapattser...ett liv me honom kommer ja ALDRIG tröttna på.

dagens: en tur på stan på förmiddagen å en fullspeckad kväll på jobbet, som trotts utbrott å liknande faktiskt gjorde att ja växte i min yrkesroll!




min man <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: