nu så :)

2010-06-07 / 20:30:19
idag har ja inte varit helt fit-fore-fight kan ja meddela...fruktansvärt trött, hängig, huvudvärk, ont i magen å trött igen...men va gör väl d när världens bästa amelie kom me fika till jobbet! alla boende va jätte glada å min lilla vän tyckte att d passade sig att hon faktiskt stannade kvar:) d e ju ändå en ledig lägenhet i huset :P haha..så bra!! alla födelsedagsbilder e nu uppe på facebook...d räcker att de e där:)

vi har ju en igelkotte som bor hos oss på jobbet också...å idag va han ute å struttade på gräsmattan. så ja plockade fram kameran så klart :)







han e så söt...eller hon? å nästan otäckt orädd...han/hon kom nästan fram å nosade på mig!!

måste bara avreagera mig på ett litet pucko som höll på att förstöra hela min födelsedag...

om man får komma på en fest (inbjudn som RESPEKTIVE), där man inte känner personen som bjudit din flickvän för att de e jobbarkompisar, brukar man då starta bråk? brukar man då kalla värdinnan för fi**a?

sen har han mage att ringa johan FLERA gånger dagen efter å försöka bortförklara sig å hitta på saker som inte stämmer...å påstå att han inte sa d han sa, vilket vår kära granne kan intyga att han sa!!! kan ju bara meddela att han inte får komma i närheten av vår tomt igen...jäv*a pucko.

ja vet att han säkert inte e ett pucko när han e nykter eller när han inte hamnar i bråk, men just i mina ögon på grund av hur han betedde sig så e han inget annat än ett pucko.

dagens: när johan äntligen kommer hem å kramar mig!


                          
Kommentarer!
Postat av: Amelie

Ge igelkotten mat!!! Stackarn är ju alldeles mager ;)

Har ni inte blivit sams? trodde allt det där var bara ett enda stort missförstånd.. drygt!

Kommenterat - 2010-06-08 / 19:52:21  | URL - http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: fridah

d e inget missförstånd...d va flera personer som hörde att han sa d så d finns inget att missförstå!!

Kommenterat - 2010-06-10 / 10:13:36  | URL - http://funbyme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: