packa pappas kappsäck..

2010-06-29 / 23:06:40
eller frökens resväska kanske d ska va ;) herregud...bara 16 dagar kvar nu innan jag tar semester för första gången i mitt liv och dessutom tar min älskling i handen å hoppar in i ett flygplan tillsammans med våra fina medressenärer å firar me en vecka på kreta :)

emelie kommer skratta åt mig nu de resternade dagarna när hon läser d här...men ja har faktiskt redan börjat packa :) sorterar lite bland mina kläder å slänger ner lite av varje i min nya fina resväska...haha, vet ju knappt vad man ska ta med sig...hjälp !!!

va tusan har man med sig? åh ja längtar ihjäl mig...tänk en hel vecka me älsklingen där typ ingen kan nå oss eller störa :) förutom emelie å alecx då :P haha...oj va ja ska lapa sol!!!

nåja...nog me ojjande. vad har hänt idag då?

hmm...jobbet va ganska svängigt idag kan ja sä...hände lite av varje å en del riktigt otrevliga saker å kommentarer fick man va med om idag..mr vänn va väldigt svängig men ändå hanterbar...camilla å emma var på baksidan å hade lite agillity uppvisning för gamligarna idag, så där satt vi en stund å lugnade ner oss lite :P

sen hem å plocka upp älsklingen å så susa in till kalmar å köpa en ac som vi ska ha här hemma, så kanske vi kan sova lite bättre än vi gör nu, d e helt sjukt olidligt varmt här hemma!!!

har lite andra saker att fundera över också, men what are friends fore? de lär nog få höra en del av stressade, otåliga, oroliga å överdrivna lilla jag de närmaste dagarna...å säkert behöver de bara titta på mig så blir ja lugn :) love ya all!!!

dagens: sol sol sol...d kommer mera!!! :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: