shit vilken käftsmäll...

2010-06-30 / 22:53:15
idag har d varit en väldigt omtumlande dag på jobbet..man har fått höra väldigt mycket på bara de få timmar man jobbat ikväll...suck...

började dagen me en fika me anki å faith, sen hem i 5 min å pussa på johan, å sen iväg till jobbet...där sen tog d inte många sekunder innan man fick en riktig käftsmäll...ja bildligt talat alltså, fast d kunde varit en bokstavlig också...kan inte säga så mycket i dagsläget, så d här får ja försöka bearbeta best ja kan i mitt lilla huvud...

sen kom nästa bitch slap, efter ett par timmar...stackars lilla söta fina emmy...usch va ja lider me henne...men inte heller detta kan ja dela med mig av riktigt ännu :( men hon har trotts sitt elende en riktigt bra anledning, å kanske tillåme två, att verkligen göra slag i saken å ja e glad för hennes skull :)

sen e d ju mina små funderingar som strax e lösta me:) hoppas på d bästa resuttatet i den frågan...ska till tandläkaren på fredag å sen in till kalmar för en riktig massage :) ibland e d bra underbart att min älskling typ känner halva världen :) (men ibland e d ganska jobbigt å frustrerande också med tanke på min bakgrund) men ja tycker nog ändå att ja reder d hyffsat bra :)

nä, nu orkar ja nog inte sitta här å fundera mer, ja går å lägger mig istället..oh btw..johan satte igång ac:n en stund förut...funkar kalas bra!!! tog inte alls lång stund innan d blev en behaglig temperatur :)

dagens: emmys lilla hemlighet :) ja blir så glad så d hoppar i kroppen för hennes skull :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: