nästan hela sverige berörda till tårar...

2010-06-19 / 23:27:03
igår blev d party me anki å ståhl. vi hamnade på hotellet och hade kalas trevligt. d va en ganska stressig dag men ja löste d med bravur. trotts att ja va ledig så va ja helt fullbokad. ja var hemma i skogen å träffade manne halva dagen, vi promenerade å pratade å sen kollade han min bil, å d va ju tur d. oljan va så gott som slut å likaså kylarvätskan. så d fylde vi på å lite så...sen hem å äta...sen göra sig iordning och köra johan till hanemåla för jobbfest, sen plocka upp lotta å "syrran" på kvantum å köra hem alla matkassarna, å sen hem å lämna bilen å traska bort till ståhl.

sen i fyllan å villan lyckades ja låna ut min bil till mickey ett par dagar :) haha, han skulle ner till kristianstad å deras bil  va paj, så ja lånade snällt ut min. så i kväll "kidnappade" ja en cykel på jobbet som ja får ha till å från jobbet ett par dagar :) så kan d gå...

har en bra jobbhelg denna veckan. jobbar ihop me emelie...men hur fan tänker folk där borta egentligen? när ja kom till jobbet idag fick ja mig en ganska rejäl chock när hon berättade vad som hänt på morgonen. ja blev riktigt jävla förbannad. hur fan kan man? d e ju så gott som plågeri för tusan...å d e så sabla jobbigt me tystnadsplikt just nu kan ja lova...skuille så gärna vilja dela me mig av detta, men d går ju inte...

det är idag 25 dagar till min semester börjar och  vi reser till kreta...

en annan stor grej som hela sverige kommer att diskutera och minnas när någon nämner året 2010 är så klart att kronprinsessan ÄNTLIGEN fick sin daniel!!!



tyvärr såg ja inte så mycket av bröllopet på tv, eftersom ja k´jobbade, men d lilla jag såg av victoria var bara ett stort lycko-glädje-längtan-framtidstro-svårt att låta bli varandra-kärleksförklaring!!!

man verkligen så hur båda STRÅLADE av lycka och kärlek.

dagens: obeskrivlig kärlek gör världen vacker även en grå å kall junidag :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: